جاهد
ای بس که سخنها شد و بسیار عقاید
گردیده معما اگر این شهلا جاهد
کی بوده امیدی که رسد قاضی وارد
چون نیست در اینجا سخن از مدرک و شاهد
این دولت اگر در پی عدل بوده و زاهد
بر خویش نظر کرده و بر مجلس فاسد
از ریشه فساد است و برون مؤمن و عابد
در خانه روا نیست ، روا هست به مساجد
پر کرده ز شهلا و از اینگونه موارد
جنبش شده مشغول و طغیان شده راکد
این خشم که ز هر سو شده افزون شده زائد
برپا نشدند مردم ما یکدل و واحد
از پایه خراب است و از عدل چو فاقد
کی بوده روا مرگ و اعدام به جاهد؟
ا.ه.ل.ایرانی (اهلی) آبان ۱۳۸۹
Opmerkingen